Szkolenie odbędzie się w formie online (webinaru) na platformie ClickMeeting (lub aplikacji MS Teams)
ClickMeeting jest oparty o przeglądarkę internetową i działa bez względu na system operacyjny oraz rodzaj urządzenia, nie trzeba niczego instalować ani konfigurować.
Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do platformy na której należy dokonać rejestracji/logowania zgodnie z danymi przesłanymi w formularzu zgłoszeniowym.
09:00 – rozpoczęcie szkolenia
Czas trwania szkolenia – 8 godz. dydaktycznych
Prowadzący szkolenie:
Paweł Kolanko – główny księgowy w stowarzyszeniu prowadzącym działalność statutową nieodpłatną, statutową odpłatną oraz gospodarczą, zatrudniającym ponad 250 ponad osób (ponad 14 lat pracy). Właściciel biura rachunkowego. Obecnie pracujący jako główny księgowy w dużej firmie produkcyjnej. Absolwent studiów podyplomowych z Rachunkowości oraz Controllingu i Finansów Przedsiębiorstw. Posiada tytuł Dyplomowanego Księgowego SKwP oraz certyfikat księgowy Ministra Finansów. Jako trener ceniony jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną podpartą wieloletnią praktyką, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.
Program szkolenia:
- Stowarzyszenie zwykłe / rejestrowe, fundacja – podstawowe informacje.
- Nieodpłatna działalność pożytku publicznego.
- Odpłatna działalność stowarzyszenia.
- Działalność gospodarcza.
- Pełna księgowość.
- Uproszczona ewidencja przychodów i kosztów.
- Plan kont, księgowość, podatki, audyt.
Sprawozdanie finansowe:
- Rachunek zysków i strat w wersji kalkulacyjnej z uwzględnieniem pozycji przychodów i kosztów dotyczących działalności gospodarczej.
- Bilans – informacja o aktywach i pasywach.
- Wprowadzenie do sprawozdania finansowego i Informacja dodatkowa.
- Przykład Sprawozdania Finansowego.
- Składanie Sprawozdania Finansowego.
- Przygotowanie, podpisanie, wysyłanie sprawozdania – do KRS.
- CIT-8 wraz z załącznikami.
Polski Ład:
- Co po 1 stycznia 2022 roku pozostało bez zmian?
- Zmiany w księgowości i w płacach NGO po 1 stycznia 2022 roku.
- Nowe koszty dla organizacji po wprowadzenia Polskiego Ładu.
- Zmiany w trakcie roku i na zakończenie 2022 roku.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje:
Wykład online, autorskie materiały wysłane drogą e-mail.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dn. 19.03.2019r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652) wysłane drogą e-mail.
Informacje dotyczące zgłoszenia, płatności i rezygnacji ze szkolenia:
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty.
Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego w Katowicach SKwP:
PKO BP S.A. nr 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123
W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia.
UWAGA! Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia, jednak dopiero po otrzymaniu (telefonicznie lub pocztą e-mail) potwierdzenia realizacji szkolenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych.
Ewentualna rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić (koniecznie w formie pisemnej) najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia realizacji szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania pełnej opłaty za zgłoszone uczestnictwo. Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem kursu a zgłaszającym.
Szczegółowych informacji dot. szkolenia udzielamy pocztą e-mail: biuro@katowice.skwp.pl lub telefonicznie: 32 2538914, 32 2538736
Wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy
- System operacyjny Windows od wersji 7, Mac OS od wersji 10
- Połączenie internetowe i aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
- Głośniki lub słuchawki
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA!
KSZTAŁCIMY Z PASJĄ!