Szkolenie odbędzie się w formie online (webinaru) na platformie ClickMeeting
ClickMeeting jest oparty o przeglądarkę internetową i działa bez względu na system operacyjny oraz rodzaj urządzenia, nie trzeba niczego instalować ani konfigurować.
Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do platformy na której należy dokonać rejestracji, a następnie logowania zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym (po zalogowaniu dostępna jest „poczekalnia”, która w momencie rozpoczęcia szkolenia zostanie przełączona na „pokój webinarowy”).
Czas trwania szkolenia – 2 godz. dydaktyczne
Prowadzący szkolenie:
Kancelaria Podatkowo-Prawna VACATIO dr Katarzyna Chłapek
Cel szkolenia:
W związku z tym, że w 2021 roku opodatkowanie w formie ryczałtu staje się dostępne prawie dla każdego, warto sprawdzić i rozważyć czy ta forma rozliczenia jest dostępna także dla Ciebie i czy warto z tego skorzystać. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Szkolenie stanowi ponadto okazję do uzyskania odpowiedzi na nurtujące uczestników pytania w przedmiotowym obszarze. Ważnym atutem szkolenia jest omówienie aktualnego stanu prawnego i faktycznego oraz prowadzenie zajęć przez wieloletniego praktyka, specjalizującego się w przedmiotowej tematyce.
Ramowy program szkolenia:
- Formy opodatkowania działalności w 2021 roku
- Jak dobrze wybrać formę opodatkowania na 2021 rok?
- Tarcza antykryzysowa a wybór formy opodatkowania
- Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych – zasady, limity, wyłączenia, stawki
- Ustalenie zobowiązania podatkowego w ryczałcie – przykłady
- Pytania i odpowiedzi
Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje:
Wykład online, autorskie materiały wysłane drogą e-mail.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dn. 19.03.2019r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652) wysłane drogą e-mail.
Informacje dotyczące zgłoszenia, płatności i rezygnacji ze szkolenia:
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty.
Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego w Katowicach SKwP:
PKO BP S.A. nr 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123
W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia.
UWAGA! Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia, jednak dopiero po otrzymaniu (telefonicznie lub pocztą e-mail) potwierdzenia realizacji szkolenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych.
Ewentualna rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić (koniecznie w formie pisemnej) najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia realizacji szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania pełnej opłaty za zgłoszone uczestnictwo.
Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Szczegółowych informacji dot. szkolenia udzielamy pocztą e-mail: biuro@katowice.skwp.pl lub telefonicznie: 32 2538914, 32 2538736
Wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy
- System operacyjny Windows od wersji 7, Mac OS od wersji 10
- Połączenie internetowe i aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
- Głośniki lub słuchawki
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA!