Zarząd Główny SKwP podpisał umowę z PZU S.A. dotyczącą preferencyjnych warunków ubezpieczenia dla członków SKwP oraz osób współpracujących ze Stowarzyszeniem – posiadających biura rachunkowe lub będących księgowymi na etacie.
Polisę wykupić można samodzielnie ON-LINE (ocbiurarachunkowego.pl) bądź z pomocą doradcy. Ubezpieczenie kompleksowe biura obejmuje m.in.: odpowiedzialność cywilną, wyposażenie oraz RODO, ogółem aż 6 rodzajów ubezpieczeń.
Dotychczas z programu takiego przez wiele lat korzystał Oddział Okręgowy w Warszawie SKwP, którego członkowie chwalili sobie współpracę z PZU S.A., zarówno pod względem obsługi ubezpieczenia, jak i jego zakresu oraz ceny.
Wciąż zmieniające się przepisy podatkowe zwiększają ryzyko związane ze świadczeniem usług księgowych. Przyczynia się to do większej świadomości znaczenia właściwie zawartych umów z klientami oraz odpowiedniego zakresu ubezpieczenia gwarantującego bezpieczeństwo.
Czy umowa w pełni Państwa chroni? Czy minimalizuje ryzyko związane ze świadczeniem usług księgowych? Przed podjęciem decyzji o odnowieniu dotychczasowej Państwa polisy ubezpieczeniowej zachęcamy do jej weryfikacji poprzez portal bądź bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów ze strony https://ocbiurarachunkowego.pl/
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty. Jak kupić? – szczegóły poniżej.
Wszelkich informacji i wyjaśnień udziela: Ewa Kopeć, tel. 602336716, e-mail: ekopec@agentpzu.pl