Zarząd Główny SKwP podpisał umowę z PZU S.A. dotyczącą preferencyjnych warunków ubezpieczenia dla członków SKwP oraz osób współpracujących ze Stowarzyszeniem – posiadających biura rachunkowe lub będących księgowymi na etacie.

Polisę wykupić można samodzielnie ON-LINE (ocbiurarachunkowego.pl) bądź z pomocą doradcy. Ubezpieczenie kompleksowe biura obejmuje m.in.: odpowiedzialność cywilną, wyposażenie oraz RODO, ogółem aż 6 rodzajów ubezpieczeń.

Dotychczas z programu takiego przez wiele lat korzystał Oddział Okręgowy w Warszawie SKwP, którego członkowie chwalili sobie współpracę z PZU S.A., zarówno pod względem obsługi ubezpieczenia, jak i jego zakresu oraz ceny.

Wciąż zmieniające się przepisy podatkowe zwiększają ryzyko związane ze świadczeniem usług księgowych. Przyczynia się to do większej świadomości znaczenia właściwie zawartych umów z klientami oraz odpowiedniego zakresu ubezpieczenia gwarantującego bezpieczeństwo.

Czy umowa w pełni Państwa chroni? Czy minimalizuje ryzyko związane ze świadczeniem usług księgowych? Przed podjęciem decyzji o odnowieniu dotychczasowej Państwa polisy ubezpieczeniowej zachęcamy do jej weryfikacji poprzez portal bądź bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów ze strony https://ocbiurarachunkowego.pl/

 

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty. Jak kupić? – szczegóły poniżej.

Wszelkich informacji i wyjaśnień udziela: Ewa Kopeć, tel. 602336716, e-mail: ekopec@agentpzu.pl

ul. Sokolska 3
40-084 Katowice

tel. 32 253 89 14
tel. 32 253 87 36
tel. 506 573 863
fax 32 253 87 09

biuro@katowice.skwp.pl

PKO BP SA O/Katowice 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123