search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miasto:
Katowice
Typ:
Kurs
Tryb:
Popołudniowy lub Popołudniowo-Sobotni
Opłata:
1600,- zł od osoby
1520,- zł od osoby - dla członków Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Terminy

Kurs odbędzie się w formie online (webinaru) na platformie ClickMeeting lub z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams
ClickMeeting jest oparty o przeglądarkę internetową i działa bez względu na system operacyjny oraz rodzaj urządzenia, nie trzeba niczego instalować ani konfigurować.
Przed rozpoczęciem kursu każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do platformy na której należy dokonać rejestracji/logowania zgodnie z danymi przesłanymi w formularzu zgłoszeniowym.
Czas trwania kursu – 80 godz. dydaktyczne, 16 dni
Kurs jest organizowany w trybie:
- popołudniowym (po 5 godz. dydaktycznych) w godz. 16.15-20.15 (w tym przerwa 15 min.) lub
- popołudniowo-sobotnim (z przewagą zajęć popołudniowych, po 5 godz. dydaktycznych), w tygodniu w godz. 16:15-20:15 (w tym przerwa 15 min.), w soboty w godz. 08:15-12:15 (w tym przerwa 15 min.).

Cel kursu i korzyści dla uczestników oraz adresaci kursu:

Kurs ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności posługiwania się narzędziami controllingowymi wykorzystywanymi do planowania finansowego umożliwiającego efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem.
Kurs przeznaczony jest dla osób chcących pozyskać, uporządkować lub rozszerzyć swoją wiedzę w zakresie planowania finansowego i budżetowania, w szczególności dla: pracowników działu controllingu i controllerów finansowych, służb finansowo-księgowych i głównych księgowych, pracowników, którzy planują rozwój w kierunku controllingu, zarządzania finansami przedsiębiorstwa i zarządzania przedsiębiorstwem.
Wszystkie tematy będą omawiane z wykorzystaniem prezentacji pptx oraz studiów przypadków realizowanych w środowisku MS Excel. Stąd uczestnicy powinni znać podstawy arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Wszystkie zadania i przykłady realizowane w środowisku MS Excel będą prezentowane i omawiane krokowo w taki sposób, aby Uczestnicy mogli wykonywać poszczególne elementy rozwiązania na sowich komputerach. Osoby biorące udział w zajęciach będą miały możliwość udostępnienia swoich plików prowadzącemu np. w celu pomocy we wpisywaniu formuł, wprowadzaniu parametrów czy poszukiwaniu źródeł błędów.

Prowadzący kurs:

dr Wojciech Naruć – absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (członek zarządu i rad nadzorczych, dyrektor finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych; adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim.

Ramowy program kursu:

  1. Rola controllingu w planowaniu działalności przedsiębiorstwa
  2. Rola planowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  3. Narzędzia wspomagające planowanie finansowe
  4. Systemy informatyczne wspierające planowanie finansowe
  5. Planowanie podstawowej działalności operacyjnej
  6. Planowanie na poziomie przedsiębiorstwa i grupy kapitałowej
  7. Użyteczność wskaźników ekonomiczno-finansowych w planowaniu finansowym
  8. Analiza zasadności budżetu przedsiębiorstwa
  9. Raportowanie kontrolno-wynikowe planów finansowych

Dodatkowe informacje:

Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu, zgodnie z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023, poz. 2175).

Kurs odbędzie się w formie online (webinaru) przy wykorzystaniu aplikacji MS Teams
Przed rozpoczęciem kursu każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
Zajęcia są prowadzone w czasie rzeczywistym – uczestnicy oprócz wykładowcy widzą wyświetlaną przez niego prezentację i inne materiały dydaktyczne, mogą zadawać pytania – poprzez dostępny czat lub zabierając głos.

Koszt uczestnictwa w kursie obejmuje:

  • wykłady online (webinarowe)
  • materiały – publikacje książkowe SKwP w wersji elektronicznej (pdf) lub papierowej – przesłane uczestnikom pocztą e-mail lub tradycyjną i/lub autorskie materiały wykładowców w wersji elektronicznej (pdf) – przesłane uczestnikom pocztą e-mail

Informacje dotyczące zgłoszenia, płatności i rezygnacji z kursu:
Warunkiem uczestnictwa w kursie jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty.

Należność za udział w kursie prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego w Katowicach SKwP:
PKO BP S.A. nr 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123
W tytule przelewu prosimy podać tytuł kursu.
UWAGA! Należność za udział w kursie prosimy wpłacać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem kursu, jednak dopiero po otrzymaniu (telefonicznie lub pocztą e-mail) potwierdzenia realizacji kursu.

Ewentualna rezygnacja z kursu musi nastąpić (w formie pisemnej) najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia realizacji kursu. Rezygnacja w terminie późniejszym lub nieobecność na kursie nie zwalnia z konieczności dokonania opłaty za zgłoszone uczestnictwo.

Szczegółowych informacji dot. kursu udzielamy pocztą e-mail: biuro@katowice.skwp.pl lub telefonicznie: 32 2538914.

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn od siebie niezależnych.

Wymagania sprzętowe:

  • Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy
  • System operacyjny Windows od wersji 7, Mac OS od wersji 10
  • Połączenie internetowe i aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
  • Głośniki lub słuchawki

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA!👍💻

KSZTAŁCIMY Z PASJĄ!😊👩‍🎓👨‍🎓🌞

ul. Sokolska 3
40-084 Katowice

tel. 32 253 89 14
tel. 32 253 87 36
tel. 506 573 863
fax 32 253 87 09

biuro@katowice.skwp.pl

PKO BP SA O/Katowice 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123