Szkolenie odbędzie się w formie online (webinaru) na platformie ClickMeeting (lub aplikacji MS Teams)
ClickMeeting jest oparty o przeglądarkę internetową i działa bez względu na system operacyjny oraz rodzaj urządzenia, nie trzeba niczego instalować ani konfigurować.
Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do platformy na której należy dokonać rejestracji/logowania zgodnie z danymi przesłanymi w formularzu zgłoszeniowym.
09:00 – rozpoczęcie szkolenia
Czas trwania szkolenia – 6 godz. dydaktycznych
Prowadzący szkolenie:
Karol Bednarek – absolwent UMK w Toruniu na kierunku ekonomia oraz studiów podyplomowych z zakresu Rachunkowości Budżetowej w WSzZiF w Bydgoszczy, a także studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Wiedzą w Jednostkach Samorządu Terytorialnego na UKW w Bydgoszczy; w latach 2013-2019 zastępca Przewodniczącego Forum Skarbników Województwa Kujawsko-Pomorskiego, wieloletni były skarbnik gminy, członek Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy, członek Regionalnej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy RIO w Bydgoszczy; wykładowca z zakresu rachunkowości budżetowej w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oraz na studiach podyplomowych.
Ramowy program szkolenia:
- Ustawa o rachunkowości i szczególne zasady rachunkowości budżetowej w kontekście sporządzania sprawozdania finansowego.
- Przygotowanie ksiąg do zamknięcia roku – harmonogram czynności.
- Inwentaryzacja aktywów i pasywów: organizacja, dokumentacja, metody przeprowadzenia , terminy i rozliczenie inwentaryzacji.
- Ustalenie wartości aktywów i pasywów na dzień bilansowy.
- Salda kont bilansowych – ich weryfikacja i przeksięgowania roczne.
- Sporządzenie bilansu organu, bilansu jednostki, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostki; Informacja dodatkowa; Powiązania z ewidencją księgową i kontami; Wyłączenia wzajemnych rozliczeń między jednostkami; Obowiązek publikacji sprawozdań.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje:
Wykład online, autorskie materiały wysłane drogą e-mail.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023, poz. 2175) - wysłane drogą e-mail.
Informacje dotyczące zgłoszenia, płatności i rezygnacji ze szkolenia:
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty.
Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego w Katowicach SKwP:
PKO BP S.A. nr 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123
W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia.
UWAGA! Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia, jednak dopiero po otrzymaniu (telefonicznie lub pocztą e-mail) potwierdzenia realizacji szkolenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych.
Ewentualna rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić (koniecznie w formie pisemnej) najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia realizacji szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania pełnej opłaty za zgłoszone uczestnictwo. Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem kursu a zgłaszającym.
Szczegółowych informacji dot. szkolenia udzielamy pocztą e-mail: biuro@katowice.skwp.pl lub telefonicznie: 32 2538914, 32 2538736.
Wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy
- System operacyjny Windows od wersji 7, Mac OS od wersji 10
- Połączenie internetowe i aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
- Głośniki lub słuchawki
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA!👍💻
KSZTAŁCIMY Z PASJĄ!😊👩🎓👨🎓🌞