search Działamy dla księgowych od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
18.10.2022
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
Szkolenie ODZBR 2023
Tryb:
Dzienny
Opłata:
310,- zł od osoby
295,- zł od osoby - cena dla członków SKwP lub dla co najmniej 2 uczestników szkolenia zgłoszonych z tej samej jednostki

Prowadzący szkolenie:

Maciej Czapiewski – biegły rewident, ekonomista i prawnik, doświadczony wykładowca i trener, nauczyciel akademicki, partner zarządzający spółki zajmującej się audytem, usługami księgowymi oraz doradztwem podatkowym i biznesowym, brał udział w licznych projektach m. in.: kierował zespołami badawczymi podczas badania rocznych sprawozdań finansowych, zajmował się skonsolidowanymi sprawozdaniami finansowymi, uczestniczył w przygotowaniu prospektów emisyjnych w związku z upublicznieniem walorów spółek oraz doradztwie w zakresie fuzji i przejęć (M&A), opracowywał analizy zgodności stosowanej polityki rachunkowości z MSSF/MSR oraz analizy finansowe, uczestniczył w przeglądach podatkowych oraz projektach Due Dilligence, zajmował się zagadnieniami dot. systemów informatycznych rachunkowości, wieloletni członek rad nadzorczych dużych spółek publicznych i niepublicznych, jako wykładowca/trener ceniony jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną podpartą wieloletnią praktyką.

Podstawowe cele szkolenia (w tym oczekiwane efekty kształcenia):

  1. Zaprezentowanie i przećwiczenie funkcji arkusza kalkulacyjnego MS Excel, które mogą być przydatne podczas przeprowadzania badania sprawozdania finansowego.
  2. Identyfikacja procedur badania, podczas których można wykorzystać arkusz kalkulacyjny MS Excel dla usprawnienia pracy.
  3. Poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym MS Excel.
  • Uczestnik powinien posiadać wiedzę nt. arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie podstawowym.
  • Szkolenie ma formę warsztatową z wykorzystaniem komputera przez każdego uczestnika.

Ramowy program szkolenia:

  1. Przegląd procedur badania, które można usprawnić korzystając z arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
  2. Importowanie danych niezbędnych podczas procesu badania.
  3. Podstawy statystyki w badaniu sprawozdań finansowych z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
  4. Przegląd najbardziej przydatnych funkcji programu.
  5. Tabele przestawne.
  6. Pozostałe zagadnienia.

Szkolenie warsztatowe (zakończone testowym sprawdzianem wiedzy)

Materiały szkoleniowe:

Publikacja CE PIBR nt. Praktyczne zastosowanie MS Excel w badaniu sprawozdań finansowych, Ireneusz Kurczyna, Warszawa, publikacja dostępna w formacie PDF.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje:

  • wykład online (8 godz. dydaktycznych – 9.00-15.45),
  • materiały szkoleniowe rekomendowane/zatwierdzone przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia – przesłane uczestnikowi pocztą e-mail po odbytym szkoleniu – zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 19.03.2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Informacje dotyczące formy zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie oraz dokonanie wpłaty.
Zgłoszenie uczestnictwa jest możliwe poprzez wypełnienie:

  • formularza zgłoszenia uczestnictwa w danym szkoleniu na niniejszej stronie internetowej – przejście do formularza poprzez przycisk ZAPISZ SIĘ przy każdym szkoleniu

lub

  • karty zgłoszenia uczestnictwa w danym szkoleniu lub też kilku szkoleniach – formularz został załączony jako plik do pobrania na samym dole strony/tekstu – i przesłanie go pocztą e-mail na adres: biuro@katowice.skwp.pl lub ewentualnie pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Katowicach, ul. Sokolska 3, 40-084 Katowice.

Ilość miejsc w grupach szkoleniowych jest ograniczona. O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Informacje dotyczące płatności za szkolenie:

Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego w Katowicach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce:
PKO BP S.A. nr 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123

W tytule przelewu prosimy podać – imię i nazwisko oraz numer modułu i datę szkolenia.

UWAGA: Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia, jednak dopiero po otrzymaniu (telefonicznie lub pocztą e-mail) potwierdzenia realizacji szkolenia.

Faktura za szkolenie zostanie wysyłana uczestnikom pocztą e-mail po odbytym szkoleniu na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.

Wymagania sprzętowe i pozostałe informacje dot. platformy webinarowej:

Wymagania techniczne (sprzętowe) do uzyskania płynnej transmisji podczas szkolenia:

  • procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej),
  • system operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS,
  • korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Yandex lub Opera,
  • dostęp do łącza internetowego o minimalnej przepustowości 5 Mbps (ruch przychodzący) i 2,5 Mbps (ruch wychodzący),
  • mikrofon i głośniki lub zestaw słuchawkowy,
  • jeśli uczestnik chce udostępnić swój wizerunek – kamera internetowa (bardziej zaawansowane zewnętrzne kamery mogą wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania),
  • dostęp do poczty elektronicznej.

Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting – opartej o przeglądarkę internetową – uczestnik nie musi niczego instalować ani konfigurować. Zajęcia są prowadzone w czasie rzeczywistym – uczestnicy oprócz wykładowcy widzą wyświetlaną przez niego prezentację i inne materiały dydaktyczne oraz mogą zadawać pytania – poprzez dostępny na platformie czat i/lub werbalnie po włączeniu głosu.

Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do platformy, na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
UWAGA: Prosimy podać swoje pełne imię i nazwisko ze względu na konieczność sprawdzenia przez Organizatora listy obecności uczestników na szkoleniu.

  • 08:45-09:00 – rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest „poczekalnia”, która w momencie rozpoczęcia szkolenia zostanie przełączona na „pokój webinarowy”)
  • 09:00 – rozpoczęcie szkolenia

Pozostałe informacje:

Dodatkowych informacji dotyczących szkolenia udzielają:

  • Urszula Gibas (PN-PT, godz. 9.00-15.00) – tel: 506573863, e-mail: biuro@katowice.skwp.pl
  • Dział Szkolenia – tel: 322538914, 322538736

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia zostaną przekazane uczestnikom pocztą e-mail po skompletowaniu grupy – przed szkoleniem.

O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Ewentualna rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić (koniecznie w formie pisemnej) najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia realizacji szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania pełnej opłaty za zgłoszone uczestnictwo. Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem kursu a zgłaszającym.

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany: platformy/programu do prowadzenia szkolenia online, wykładowcy, formy szkolenia, terminu lub odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych.

Wysyłając formularz zgłoszeniowy kandydat:

  • akceptuje „Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych w Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego Oddziału Okręgowego w Katowicach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce” (dostępne na stronie internetowej w zakładce Oferta szkoleniowa),
  • akceptuje ewentualne zmiany zastrzeżone w ofercie przez Organizatora szkolenia,
  • akceptuje wystawianie i przesyłanie w formie elektronicznej faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt, a także not korygujących,
  • zobowiązuje się do pokrycia należności tytułem uczestnictwa w szkoleniu w terminach i kwotach ustalonych przez Organizatora szkolenia.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA!👍💻

KSZTAŁCIMY Z PASJĄ!😊👩‍🎓👨‍🎓🌞

ul. Sokolska 3
40-084 Katowice

tel. 32 253 89 14
tel. 32 253 87 36
tel. 506 573 863
fax 32 253 87 09

biuro@katowice.skwp.pl

PKO BP SA O/Katowice 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123