search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
13.11.2024 - LISTA REZERWOWA - KONTAKT TEL., E-MAIL
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
Szkolenie
Tryb:
Dzienny
Opłata:
340,- zł od osoby
325,- zł od osoby – cena dla członków SKwP lub dla co najmniej 2 uczestników szkolenia zgłoszonych z tej samej jednostki

Prowadzący szkolenie:

Dr Roman Seredyński – biegły rewident, doktor nauk ekonomicznych, MBA, doświadczony wykładowca i trener, wieloletni nauczyciel akademicki, autor licznych publikacji z zakresu sprawozdawczości, audytu i rewizji finansowej, twórca autorskich programów szkoleniowych, były członek Regionalnej Rady RO PIBR w Katowicach, prezes i partner zarządzający dużej spółki zajmującą się audytem, usługami księgowymi oraz doradztwem podatkowym, giełdowym i biznesowym, brał udział w licznych projektach dotyczących m. in.: badania sprawozdań finansowych, w tym spółek giełdowych, przekształcania sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF oraz HGB, sporządzania analiz finansowych typu Due Dilligence oraz wyceny przedsiębiorstw, jako wykładowca/trener ceniony jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną podpartą wieloletnią praktyką.

Podstawowe cele szkolenia (w tym oczekiwane efekty kształcenia):

  1. Zapoznanie uczestników z istotą ESG i zrównoważonego raportowania oraz pokazanie roli biegłych rewidentów w tym
    procesie.
  2. Przedstawienie regulacji w obszarze zrównoważonego raportowania z uwzględnieniem bieżących zmian.
  3. Zaprezentowanie najważniejszych kwestii z obszarów środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego.
  4. Pokazanie, jak w gąszczu danych niefinansowych znaleźć te istotne i wykorzystać je do analizy.

Ramowy program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do ESG.
  2. Regulacje prawne.
  3. Standardy raportowania.
  4. E – environment – kwestie środowiskowe i klimatyczne.
  5. S – social – kwestie społeczne.
  6. G – governance – ład korporacyjny.

Szkolenie wykładowo-warsztatowe (zakończone testowym sprawdzianem wiedzy)

Materiały szkoleniowe:

Publikacja CE PIBR nt. Raportowanie zrównoważone ESG – czym jest i jak zacząć je analizować?, Olga Petelczyc, publikacja dostępna w formacie PDF.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje:

  • wykład online (8 godz. dydaktycznych – 9.00-15.45),
  • materiały szkoleniowe rekomendowane/zatwierdzone przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia – przesłane uczestnikowi pocztą e-mail po odbytym szkoleniu – zgodnie z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023, poz. 2175).

Informacje dotyczące formy zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie oraz dokonanie wpłaty.
Zgłoszenie uczestnictwa jest możliwe poprzez wypełnienie:

  • formularza zgłoszenia uczestnictwa w danym szkoleniu na niniejszej stronie internetowej – przejście do formularza poprzez przycisk ZAPISZ SIĘ przy każdym szkoleniu

lub

  • karty zgłoszenia uczestnictwa w danym szkoleniu lub też kilku szkoleniach – formularz został załączony jako plik do pobrania na samym dole strony/tekstu – i przesłanie go pocztą e-mail na adres: biuro@katowice.skwp.pl lub ewentualnie pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Katowicach, ul. Sokolska 3, 40-084 Katowice.

Ilość miejsc w grupach szkoleniowych jest ograniczona. O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Informacje dotyczące płatności za szkolenie:

Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego w Katowicach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce:
PKO BP S.A. nr 50 1020 2313 0000 3102 0139 3123

W tytule przelewu prosimy podać – imię i nazwisko oraz numer modułu i datę szkolenia.

UWAGA: Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia, jednak dopiero po otrzymaniu (telefonicznie lub pocztą e-mail) potwierdzenia realizacji szkolenia.

Faktura za szkolenie zostanie wysyłana uczestnikom pocztą e-mail po odbytym szkoleniu na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.

Wymagania sprzętowe i pozostałe informacje dot. platformy webinarowej:

Wymagania techniczne (sprzętowe) do uzyskania płynnej transmisji podczas szkolenia:

  • procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej),
  • system operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS,
  • korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Yandex lub Opera,
  • dostęp do łącza internetowego o minimalnej przepustowości 5 Mbps (ruch przychodzący) i 2,5 Mbps (ruch wychodzący),
  • mikrofon i głośniki lub zestaw słuchawkowy,
  • jeśli uczestnik chce udostępnić swój wizerunek – kamera internetowa (bardziej zaawansowane zewnętrzne kamery mogą wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania),
  • dostęp do poczty elektronicznej.

Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting – opartej o przeglądarkę internetową – uczestnik nie musi niczego instalować ani konfigurować. Zajęcia są prowadzone w czasie rzeczywistym – uczestnicy oprócz wykładowcy widzą wyświetlaną przez niego prezentację i inne materiały dydaktyczne oraz mogą zadawać pytania – poprzez dostępny na platformie czat i/lub werbalnie po włączeniu głosu.

Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do platformy, na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
UWAGA: Prosimy podać swoje pełne imię i nazwisko ze względu na konieczność sprawdzenia przez Organizatora listy obecności uczestników na szkoleniu.

  • 08:45-09:00 – rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest „poczekalnia”, która w momencie rozpoczęcia szkolenia zostanie przełączona na „pokój webinarowy”)
  • 09:00 – rozpoczęcie szkolenia

Pozostałe informacje:

Dodatkowych informacji dotyczących szkolenia udzielają:

  • Urszula Gibas (PN-PT, godz. 9.00-15.00) – tel: 506573863, e-mail: biuro@katowice.skwp.pl
  • Dział Szkolenia – tel: 322538914, 322538736

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia zostaną przekazane uczestnikom pocztą e-mail po skompletowaniu grupy – przed szkoleniem.

O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Ewentualna rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić (koniecznie w formie pisemnej) najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia realizacji szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania pełnej opłaty za zgłoszone uczestnictwo. Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem kursu a zgłaszającym.

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany: platformy/programu do prowadzenia szkolenia online, wykładowcy, formy szkolenia, terminu lub odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych.

Wysyłając formularz zgłoszeniowy kandydat:

  • akceptuje „Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych w Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego Oddziału Okręgowego w Katowicach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce” (dostępne na stronie internetowej w zakładce Oferta szkoleniowa),
  • akceptuje ewentualne zmiany zastrzeżone w ofercie przez Organizatora szkolenia,
  • akceptuje wystawianie i przesyłanie w formie elektronicznej faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt, a także not korygujących,
  • zobowiązuje się do pokrycia należności tytułem uczestnictwa w szkoleniu w terminach i kwotach ustalonych przez Organizatora szkolenia.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA!👍💻

KSZTAŁCIMY Z PASJĄ!😊👩‍🎓👨‍🎓🌞

ul. Sokolska 3
40-084 Katowice

tel.32 253 89 14
tel.32 253 87 36
tel.506 573 863
fax32 253 87 09

biuro@katowice.skwp.pl

PKO BP SA O/Katowice50 1020 2313 0000 3102 0139 3123